torsdag den 2. juni 2011

Taco-night ..

Santa Maria har lavet en pakke med både salsa, tacoskaller og tacopulver i, så sådan en nuppede jeg med hjem den anden dag, salsaen var Mild, jeg vil helst have haft medium, men min mor kan ikke rigtig tåle stærkt mad, så det er bedst med mild herhjemme..






I kødet havde jeg blandet løg og rødpeber i for at få lidt fylde og ekstra grønsager..
Dertil serverede jeg guacamole, salat, majs, tomat og reven ost..



Det er utrolig nemt og det smager altså bare godt hver gang :)


Dagen i dag har ikke været særlig opløftende, har sovet elendigt i nat - sådan virkelig elendigt! Sidste gang jeg kiggede på uret sagde det 3.47 og jeg var stadig vågen, havde derfør kun sovet kortvarigt og min hud har kløet helt vildt - tror det skyldes at jeg tog sol igår pga. min hud i ansigtet er rigtig træls og så hjælper solarie på det..
Så i aften går jeg sent i seng, for at satse på at jeg kan få en hel nattesøvn, og så er det jo heldigt, at der i aften på Tv3 puls er filmen om Tina Turner, den er altså god :)


Håber I har haft en god dag, galz :)

Ingen kommentarer: