lørdag den 11. juni 2011

Overspringshandling ..

Jeg holder pause fra eksamensopgave og er nu ved at pakke min taske fyld med gaver, cookies, blomster og kamera - jeg skal nemlig ud til min Kære kusine H og se baby Magnus :D
Magnus skulle have været en Eveline i følge et par scanninger, men det blev altså en Magnus, som nu sover i et lyserødt værelse ;)

Jeg glæder mig helt vildt til at se ham, elsker babyer - de er da det skønneste ever!

I får lige et outfit... Ja jeg ved der er rodet på mit værelse - og nej jeg vil ikke gøre noget ved det, før den eksamensopgave er færdig, bast bum.. Selvom jeg har vildt dårlig samvittighed over rodet, men det kommer altså i 2. række nu..


Første gang jeg har skjorten inden under bukserne, skal lige vende mig til det,
 men tror nu nok, jeg kunne blive fan af det :)


De nye ballerinaer ..


Mit elskede D&G ur, har fået med det hver dag siden jeg fik det i 18 års gave, se det er altså mange dage siden snart! :)


Min mor var til kvindeløb, mens jeg var i Sverige og de fik den her med i goodiebag'en..
Og jeg kan ikke anbefale den! Jeg fik kvalme af den, og den har en lidt bizar eftersmag efter min mening..
Blev godt nok skuffet, især fordi cocio kakaomælk har en lækker smag..

Lidt billede spam herfra, nu vil jeg gribe min taske og blomsterne og så vil jeg ligge på landevejene :)

Det næste I hører fra mig er, hvor bedårende lille Magnus er og hvor forelsket jeg er i den bette fyr :)

Ud og nyd det lækre vejr piger og god lørdag :)

Ingen kommentarer: