tirsdag den 14. juni 2011

Quick pasta fix ..

Klokken sent her den anden dag, tog jeg et sidespring fra bøgerne og kiggede jeres dejlige blogs igennem.. Det skulle jeg aldrig have gjort!
Maj's blog lokkede mig helt vild med hendes lækre, enkelte pasta ret.. Her sad jeg sent om aftenen og hungrede efter pasta, tsk tsk Maj ;)


Retten bestod af et lille stykke kylling, ca 50 g, pasta, 2 tsk rød pesto, 1 spsk philadelphia ost, 1 charlotteløg, 1 fed hvidløg lidt salt og olivenolie.. Nemt og tog 10 min :)


Kylling steges, pasta koges som anvist på pakken.


Charlotteløg og hvidløg svitses - UDEN at de får farve, hvidløg kan godt blive bitter, hvis de bliver brune.


Når pastaen er kogt, kommes det i panden med løgene. Derefter tilføjes 2 tsk rød pesto, 1 spsk philadelphia, kylling og et bette skvat olivenolie :) krydder med salt og peber.


Server med lidt reven parmesan ost..
Velbekomme! :)
 Nemt og hurtigt pasta fix, nice! :)



At jeg så fik pasta carbonara hjemme ved en veninde igår + oreo milkshake til dessert, mums mums mums!!
Og pasta til aftensmad i dag, så har jeg da også fået stillet mit pasta behov for den her uge.. :)



Jeg er næsten færdig med min opgave, som skal afleveres på mandag, har lånt et par bøger om osteoporose, så jeg har lidt mere baggrundsviden til opgaven..  Det føles så dejligt, at have den næsten færdig! Især fordi jeg virkelig bare er blevet syg, ved ikke helt hvad der sker for mit immunsystem for tiden, men har aldrig spist så mange smertestillinde på så kort tidsperiode, som jeg har gjort de sidste 2-3 uger..
Så lige nu står den på NCIS og Bones på tv3, Pepsi Max og lidt slik fra Sverige-færgen :)
I får lige et billede spam af mig + sygdom + opgaveskrivning.. Not a good combi!




Nu vil jeg vende tilbage til NCIS .. Håber I endnu engang har haft en god dag :)



Over and out! :)

9 kommentarer:

Anonym sagde ...

Pasta er bare ALTID et hit, jeg kunne ikke undvære det :-)

Mange hilsner
Birthe

Anne sagde ...

Det er virkelig uundværligt, Birthe :)
Jeg vil også helt klart investere i en pasta maskine, når jeg flytter.. Elsker især frisk pasta :)

Bettina sagde ...

arrrhhh nu blev jeg sulten;D

Mette sagde ...

Mums.. Tak for opskriften - den må jeg prøve. Ser ud til du læser til sygeplejerske? Jeg bliver færdig her til sommer - måske du vil kigge forbi?

Anonym sagde ...

that food looks incredible!!! i need to start writing down recipes you make!

Anne sagde ...

Bettina - ud i køkkenet med dig ! ;)

Anne sagde ...

Hej Mette :)
Jeg er fuld gang i modul 2 som sygeplejersken, jeg holdte næsten 2 sabbat år, så nu var det vist på tide jeg kom igang..
Jeg vil straks kigge tilbage på din blog, det er jo hyggeligt med sådan en fellow-student :)

Hi Megan! :) Just let me know if you want the recipies in english :)

Maj sagde ...

Uhhhmmm hvor ser det bare lækkert ud Anne :D Nogen gange er det kun pasta der kan gøre det ;) ;)

Den opskrift tror jeg også lige bliver skrevet bag øret - ser og lyder jo bare for lækkert!!

- Maj :D

Anne sagde ...

Jeg kan ikke være mere enig, Maj :) Pasta kan altid redde en craving ;)

Opskriften er utrolig nem, jeg puttede egentlig bare noget i panden som jeg havde, og pestoen var bare så lækker deri.. Især fordi den røde pesto, har sådan en lækker tomat smag :)