mandag den 20. juni 2011

Oh no my shoe :(

Is waaaayyyyy to high!
Jeg har endelig fået de smukke, smukke sko fra DP, men de var altså alt for høje, havde regnet med at jeg ville blive meget høj med dem på, men jeg har en højde på 190 cm med dem på! Nej tak, det føles som om jeg går på stylter, og hvis jeg vider om, ja så har jeg en brækket ankel ..
Jeg må erkende, at kærligheden mellem os var bedst long distance og sende dem retur.. Men åh hvor gør det ondt, for smukke var de altså.. Og trods højden så smør de sig på foden, vildt behagelige..
Good by my shoe-love :(


Derud over havde jeg købt et par shorts, en top og en nederdel..
But ahem ahem ...
Shorts 2 str. for store og top ca det samme.. ØV! Nederdelen kan jeg godt bruge, men tror jeg sender den retur, og ber om en størrelse mindre, for skulle gerne tabe mig noget mere.. Og den er med elatik..

Not a very good first time online shopping for me..




Men om alting er træls med den pakke, så har jeg købt 2 gulvlange kjoler i buksen idag, men er på vej ud af døren, så dem må I se senere, den ene er SÅ smuk :D
Skal i bio med min kære veninde, M.. Glæder mig rigtig meget, især fordi det er lang tid siden vi har hygget..
Mon ikke jeg kan lokke hende med i h&m? Det er jo i dag udsalg starter :D

Ingen billeder herfra, da der intet har sket i dag, ud over anatomi&fysiologi test - booooring ..

Ha' en dejlig mandag, Dolls.. (Jeg så keeping up with the Kardashians igår ;) )

3 kommentarer:

Annesofie sagde ...

Øv altså.. Det er bare surt! Var jo selv ude for sko der ikke levede op til forventningerne i sidste uge - mega træls :P ..

Bettina sagde ...

Øv med skoene :o) håber du havde en dejlig tur i bio :o)

Anne sagde ...

Det er bare så øv med de sko, men der er ikke noget at gøre ved det .. :(

Håber bare jeg kan finde ud af, at sende det retur, hader sådan noget..

Filmen var virkelig genial! :D