onsdag den 22. juni 2011

Biodate, lækker mad & dagens..

Blogger driller igen, og jeg kan ikke uploade billeder..
Nu havde jeg ellers hele 2 nye kjoler at vise jer, dem må I få en anden dag :)


I mandags var jeg i bio og se Hangover 2, som så mange af jer andre, også har set :) Og jeg synes den er super god!
Elsker at se filmen, hvor man bare kan grine og krumme tæer :)
Og så elsker jeg Alan, han spiller den role så genialt! Og Bradley Cooper er altså ret hot! :)
Vi spiste på Karmii sushi/sticks i Hjørring, nøj hvor var det godt.. Jeg fik sushi og min veninde fik en nudelret, vildt lækkert.. Prisen er lidt pebret, men maden smagte bare så godt. Virkelig god kvalitet :)


Igår var jeg til min fætters studentergilde, han skulle skrive 12 i huen, så flot! Det var en rigtig hyggelig dag, med lækker mad, glade studenter og jeg fik min nye lange kjole på, dejligt :)

Lige nu er jeg på vej ud af døren, smutter til skønne Aalborg, som jeg glæder mig til at flytte til engang næste år :)
Jeg skal hygge med min veninde, Charlotte, planlægge de sidste ting inden Rhodos og så skal vi lige en tur ned i byen :)


Håber I alle har haft en dejlig weekend.
Og jeg uploader billeder, når Blogger tillader det igen :)

5 kommentarer:

Kathrine sagde ...

Lyder til du hygger dig med både film og studenterfest og det hele :)

Glæder mig til at se de billeder! Du kan evt. blogge fra din mobil, der har jeg ingen problemer med at uploade billeder :)

Anonym sagde ...

Så er det da i det mindste ikke kun mig der har problemer med at uploade billeder, jeg har ellers siddet og bandet :-)

Mange hilsner
Birthe

Bettina sagde ...

den er SÅ sjov:o) Haha godt du os syntes det :O)

Charlotte sagde ...

Juhuuu :D

Anne sagde ...

Hej Trine :)
Jeg havde virkelig nogle hyggelige dage, godt de også er i blandt, her i eksamenstiden. :)
De billeder jeg vil uploade ligger på min computer, så kan ikke finde ud af det over mobilen.. :/

Hej Birthe :)
Altid noget der er flere af os, som har problemer med blogger, så skulle det gerne virke snart igen, forhåblig :)

Hej Bettina :)
Den var virkelig sjov, filmen! Elsker film med massere af humor :)