mandag den 11. april 2011

Minus 51 kg!!

Som jeg har skrevet et par gange, så er jeg i gang med at tabe mig, men det er mere end som bare sådan..
For i dag, denne skønne mandag i april, har jeg tabt 51,2 kg!!!!! Jeg er ovenud lykkelig, havde slet ikke drømt om at denne dag skulle komme, det er jo helt vildt.. :)
Mange drømmer om deres bedste dag i livet, som den dag de møder deres kommende mand, deres bryllup, den dag man bliver mor, bedstemor ect..
Men en af mine største dage er uden tvivl i dag personlig mæssigt, er sikker på at den dag jeg skal giftes bliver ligeså stor, men lige nu er det virkelig det bedste der nogenside er sket og kan ske for mig, ja jeg er bare ovenud lykkelig!
Og at man har kunnet fejre det med rundstykker, studielæsning, løbetur, heste-nusning(det trængte de til de kære pus, de bliver lidt forsømt i denne tid) og snak med min dejlige veninde Charlotte, som jeg oven i købet fik en søndagshygge + mandags brunch aftale med, ikke værst :)
Så min dag har bare været SÅ god, kan godt være at min lykke kan være lige i overkanten, men lige i dag er det tilladt :)

Og så I station 2 i dag? uha jeg synes altså det er skrækkeligt, som nogle motercykelbillister køre, de kan slå gud og hver mand ihjel! Puha, ikke godt! Så tiltråds for at jeg tror det er vildt fedt at køre på en motorcykel, så skal man altså køre ordenligt, uha..

11 kommentarer:

Maj sagde ...

T I L L Y K K E!!!

Hold nu op hvor er det flot Anne! Du skal virkelig give dig selv et kæmpe klap på skulderen, for det har du fortjent :D :D
Jeg kan sagtens forstå din eufori, jeg er sikker på at jeg får det på samme måde, når jeg (forhåbentligt) snart runder de 50 kg!
Det er for vildt, du kan hvertfald godt være mega stolt af dig selv!

- Maj, som synes du er en helt :D

Maria Bach sagde ...

Hvor er det flot ! Tillykke med det ! :)

Må jeg spørge hvordan du har gjort? Har du simpelthen bare lagt kosten om eller ? :)

// Maria Bach
http://mariiahbach.blogspot.com/

Charlotte sagde ...

Åhr du er bare så sej, man bliver helt glad af at læse dit indlæg så lykkelig som man kan høre du er :D Jeg glæder mig helt vildt til på søndag, det er sgu så hyggeligt at være på landet <3

Anne sagde ...

Maj: Tusind tak Maj! :D Og glæd dig til det bliver din tur, det er helt fantastisk! Man bliver godt nok helt "høj" bare af tanken om det, og hvor er det svært, at forestille sig at gå med 50 kg, godt de er røget i svinget :)

Maria: Tak skal du ha' :) Jeg gik til min læge hvor jeg fik hjælp igennem og med en diatist :)

Charlotte: Tak skønne! :D Det er bare så skønt kan du tro! :D Og at jeg kan fejre det med dig på søndag med hygge, løbetur og chili con carne, og så brunch mandag, det er jo ikke tosset! :D

Anne sagde ...

Kom lige forbi din blog og blive nødt til lige at kommentere her. For WOW hvor er det da bare fantastisk SEJT GÅET!!!
Virkelig flot, navnesøster ;)

KH Anne (Krittewitt)

Anne sagde ...

Tusind tak Anne - det varmer sådan at få en kommentar med på vejen.. Håber du nød besøget hos min blog og kig endelig forbi igen.. Jeg har luret din blog, og jeg er allerede blevet fast læser hos dig :)
Like your name by the way ;)

Konsinski sagde ...

Wow, stort tillykke, hvor er det godt gået! :)

Da jeg er ny på din blog vil jeg bare spørge hvad "metoden" har været? Er det kost og motion du har skabt mirakler med? :)

/Lisbeth

Annesofie sagde ...

Det er virkelig flot - kan godt forstå du er stolt :o)

Vibeke sagde ...

Wauw hvor er det flot, kæmpe tillykke. Der skal noget selvdiciplin og kamp til for at klare det. Du er da for sej.
Kh Vibeke

Anne sagde ...

Tak for alle de søde kommentarer, det varmer altså bare sådan! :)

Unknown sagde ...

Ej hvor er det flot, det er dælme noget man kan være stolt af :)
Ville synes det var sejt hvis jeg selv kunne tabe mig 5, men min rygrad fungerer mest af alt som en skovsnegl ;)

Tillykke, hvor er det flot og fedt for dig!!

/Lise