lørdag den 23. april 2011

Månen og mormors fødselsdag ..

I onsdags da jeg var på vej på arbejde, var månen helt blodrød og lavede en smuk himmel af rød og lyserøde nuancer, mit kamera er desværre ikke af den bedste kvalitet, men synes man kan ane farverne ..

I onsdags blev min kære mormor 76 år, så det skulle fejres om aften med familien. Mormor havde inviteret os på en lokal restaurant/pizza/grill sted.. Maden var overraskende god, mine forventninger var ikke så store, men maden var af udmærket kvalitet og det var lige overfor Mormors lejlighed, så det var dejlig nemt, at komme hjem til hende til kaffe.
Det var skønt at se som hun nød aften og hendes nye ven (som de ældre jo så fint kalder det ;) ) har rejst verden tyndt med hans afdøde kone, så vi har altid så meget at snakke om. Det er utroligt alt det han har oplevet, så nu hiver jeg endnu mere efter at komme ud og rejse, hvis bare man kunne det..

Gaven blev en købmandskurv fyldt med lækkerier og en buket blomster fra haven .


Outfittet til mormors fødselsdag, cardigan og t-shirt
er fra Vero Moda og bukser fra A-Z, kan nemlig have mine lidt store lægge deri, skønt :)
Cardiganen er nok mit ynglings objekt lige pt :)








Så onsdag var en dejlig dag i familien tegn, og hvor er det skønt, når der sker alt for sjældent..

Ingen kommentarer: