lørdag den 9. april 2011

Det var den dag..

Lørdagen er gået stærkt synes jeg, kender I det, hvor tiden flyver så stærkt, at man ikke helt kan følge med?
Nå men min "korte" lørdag gik med lidt læsning, vasketøj og en pause, hvor jeg så prinsessen og frøen på tv1000, har en svaghed for Disney film :)
Inden jeg så af det, så var det tiden til at gå i gang med aftensmaden og ordne mine 2 kære heste..
Aftensmaden stod på Coq au van - mums! Har ikke lige en opskrift på det lige her, men I må skrive en kommentar hvis I gerne vil have det.. Det smagte virkelig godt, meget kraftig i smagen, men det er fransk mad jo, og jeg er bestemt en fan af fransk mad! :)



Det ser ikke så appetitlig ud, men det smagte vildt lækkert..






Den anden dag købte jeg min nr 2 lange sommer kjole, jeg er helt pjattet med de lange kjoler, og heldigvis har jeg en højde, som kan bærer det - win win! :)

Grøn, mørke blå og hvide farver, jeg er solgt :)
Kjolen er købt hos Saint trope til 300 kr..

Lige nu er jeg ved at slutte lørdagen af med Evan, den almægtige på tv3, god afslapning :)
I morgen står på læsegruppe hos Anne-Sofie og om aftenen skal jeg ud og spise på Kunst og Spaghetti i Aalborg, kan mærke at i morgen bliver en god dag :)
Godnat kære bloggere :)

Jeg elsker altså blomster - her er mit nyeste køb, pinke callaer i potteplante, nice! :)

Ingen kommentarer: