lørdag den 2. april 2011

BLB ..

B for Brunch ..
L for løbetur ..
B for bagning ..
Startede lørdag med hyggelig bruch for hele familien, dejlig måde at starte weekenden på, det er sjældent at vi alle 4 spiser sammen, især efter at Peter er flyttet, men også fordi jeg stort set arbejder hele tiden i mine weekender eller er hos nogle veninder, så det var lækkert med lidt familie-hygge lørdag formiddag :)

Lige nu har jeg fået læst på lidt på min eksamen, den venter lige om hjørnet og det er den første af mange, så vil gerne gøre det godt, plus jeg kan blive så frygtelig nervøs, så vil være godt forberedt.
Lige nu er jeg ved at tage mig sammen til at løbe en tur, har ikke fået dyrket så meget motion de sidste par uger, synes jeg har været så presset og alle de bio-dates jeg har haft må ikke sidde på sidebenene ;)

Skal have lavet nogle boller til madpakken, vores kantine har sat priserne op, så nu kan de ikke betale sig at købe mad der længere, så jeg må i gang med bagningen, tror jeg vil lave nogle med gulerødder i ..

Har I nogle gode madpakke forslag? og evt nogle gode boller?

Rigtig god weekend til jer alle :)

Ingen kommentarer: