søndag den 17. april 2011

I'm still here..

Undskyld stilheden de sidste dage, men har været total kvæstet oven på eksamen og arbejde, og nu er jeg på vej ud af døren, igen igen.. Min dag i dag bliver travl. Har en aftale med min dejlige veninde Charlotte kl 15 hjemme ved mig til mandag eftermiddag, men igår fik jeg lige en sms om, at de søde piger vi mødte i Afrika er i Aalborg, nice! Så kl 12.30 står den på brunch/frokost på Café Ib rené Cairo - det bliver altså dejligt at se dem igen..

Og og og ....

Min eksamen gik godt !!!
Får svar om 3-4 uger, men jeg er ret sikker på, at jeg er bestået, ellers så har jeg en elendig dømmekraft, og det skulle være noget nyt :)

Kan I have en rigtig dejlig søndag, jeg vender tilbage med en masse at blogge om senere, nok først mandag aften, men jeg har massere at fortælle :)

Ingen kommentarer: