søndag den 27. marts 2011

Weekend, arbejde, tøsehygge og sommertid ..

 .. beskriver min weekend rigtig godt..
Det er min arbejdsweekend på plejehjemmet, så ikke noget med at sove længe til mig - må nuppe en lille en på sofaen, hvis det bliver helt slemt :)
Lørdag efter arbejde stod på lidt heste-nussen, et bad og så afsted hjem til Anne-Sofie hvor Maria også var. Vi skulle bare råhygge med snaskmad, slik, chips, is og sodavand - godt der ikke er weekend hver dag! Og så en film i flimmerkassen :) Nøj hvor var det en dejlig aften ..
Vi skal alle på arbejde i dag og vi stiller jo om til sommertid, så vi sagde godnat hen af ved 22.15 tiden..

Men ork hvor er jeg sur på min nye mobil - den omstiller sig åbenbart selv om til sommertid, så jeg har været oppe siden kl halv 5/halv 4 vintertid - i stedet for halv 6 og opdagede det først efter morgenmaden, øv øv øv!
Så sidder nu og venter på at jeg køre på arbejde uden at forstyre nattevagterne :)
Så den står på kaffe, Rasmus Nøhr - sød musik ( den er så sød) og lidt blogging og tøj-kiggeri :)
Efter arbejde står den på afslapning med lidt tv inden jeg muligvis kaster mig ud i lidt oprydning på skrivebordet - nu må vi se, hvor langt jeg kommer ;)

Hvad skal I lave på sådan en herlig søndag?

Ingen kommentarer: