tirsdag den 22. marts 2011

Black Swan

Er lige kommet hjem fra Aalborg, dagen har stået på skole til kl 15 og så stod den ellers på hygge med min kære veninde Charlotte resten af dagen :) Det var bare skønt! Vi fik lækker kylling, grov pasta og salat m. pesto til aften og kl 18.45 tog vi i bio for at se Black Swan, der var jo telia-tirsdag, det er noget
vi studerende kan li ;)
Synes filmen var god, kan godt forstå at Natalie Portmann har fået en oscar for den præsentation,
men vi blev dog enige om, at slutningen kunne være bedre, det er en meget åben slutning, men det
er nok fordi, at vores tanker skal i gang :)

I morgen står på skolefri, men mødes kl 8-12.30 hos to dejlige piger fra min klasse, så skal vi terpe lidt til den kommende eksamen, puha - det vil jeg ikke snakke mere om!

Nu vil jeg snart putte mig under min dejlige dyne :)
Godnat bloggere :)

Ingen kommentarer: