mandag den 28. marts 2011

Du er min store ..

.... kærlighed - du så meget mere end nogen anden ...
     Du sød musik

Er gået i sommer stemning med Rasmus Nøhr's søde sang: Sød musik - nøj hvor stråler den sang sommer, sødme, kærlighed og sommer-forelskelse, jeg er solgt :)
Kan godt være sangen ikke er splinter ny, men den er stadig god - er normalt ikke så meget til Rasmus Nøhr's sange, men den her sang flyver jeg af sted til sommerland :)

Dagen i dag er gået stille og roligt, har været utrolig træt hele dagen, fik hverken løbet eller ryddet op som jeg havde planlagt igår.. Det blev istedet til afslapning foran tv med Jamie Oliver, hans udsendelser fra USA er altså gode, han går tæt på store emner, som desværre fylder verden alt for meget..

I morgen står på hygge med min søde kusine, hjalp hende med det ene børneværelse, da der er en lille pige mere på vej, så hun trængte til en hjælpene hånd med at få malet Jasmine's værelse, så det blev store-pige klart, Mine er 2 1/2 og meeeeeget bedårende :) Så jeg fik en tur i biffen med spisning for min indsats, så den skal vi indfrie i morgen. Vi skal se kongens store tale og spise på Sunset - har hørt filmen skulle være god..

Er der nogle af jer som har set den eller hørt om den?

Ingen kommentarer: