søndag den 20. marts 2011

Travlhed

Det er hvad jeg har haft - har haft så travlt at jeg slet ikke har fået blogget, læst mine nye blade eller motioneret, puha..

Torsdag:
Efter praktik var jeg hjemme kort for lige at passe mine 2 dejlige hypper og så var jeg afsted igen. Skulle hjem med lidt make up til Anne-Sofie og så lige sludre lidt, helt underligt ikke og have snakket med hende og Maria hver morgen i den her uge. Derefter tog jeg videre op til Maria G, der stod den på snak om praktik og hygge med te og melon.

Fredag - puha det var en hård dag!
Fri fra praktik kl 14 - til frisør kl 14.30 da jeg havde en tot som ikke ville krølle, derefter hjem til Maria G for at tage et bad, ordne make up og så hentede Anne-Sofie os, så var vi klar til stor fest på UCN. Festen var bare så hyggelig og Mick Øgendahl kom og lave et show, han var bare så sjov, og så lagde han meget vægt på os sygeplejersker, ikke dårligt :) Jeg holdte mig til den ædrue-side da vi holdte stor fest om lørdagen.

Lørdag:
Så kom dagen hvor min far skulle fejres, vi blev 101 festglade mennesker og hvor var det bare en god fest. Min far nød at være i centrum og der kom gode taler og en sang fra os 3 her hjemme. Festen sluttede kl 3 og skulle op kl 5.10 for at køre min bror på arbejde, han var stadig lidt små fuld, så jeg meldte mig frivilligt til at få ham bragt sikkert på job, heldigvis arbejder han som landmand, så køerne er ligeglade med hvis han er lidt små snalderet ;)

Søndag:
Føj jeg er træt! Siden torsdag har der været ræs på herhjemme og vi har haft gæster fra Fredericia siden fredag, det var skønt at se dem igen! skønne mennesker. Har fået lavet lektier til mandag, mangler en lille rapport om pratik og så vil jeg gerne have mit costume læst.
Fik desværre en dårlig "nyhed" i dag, min venindes far sov uventet ind i fredags, så tragisk og uretfærdigt! Sender alle mine tanker til hende og hendes familie.


Vil nu begrave mig i et par øvelser til eksamen inden jeg vil holde fri, kan mærke jeg er brugt i hele kroppen, så trænger til at putte mig under et dejligt tæppe med en kop te og costume :)

God søndag til jer alle ..

Ingen kommentarer: