søndag den 9. oktober 2011

T. R. Æ. T !

Snooooork hvor er jeg træt! 
Bloggen har været stille her weekenden over, men det kan jeg ikke prale af, at jeg har været.. Jeg er så brugt, uoplagt, træt, lettere pylleret, men samtidig fyldt op med veninde-kærlighed, god mad, hyggelig fest + bowling og 16 timers arbejde ned i pengepungen - Haps :) 


Siden fredag har jeg lavet:
  • Holdt høstfest(landbrugstradition) med mine forældre og alle vores ansatte + deres partnere = bowling, hygge, grin, god mad (læs killer-dessert! :) ).
  • Arbejde lørdag+søndag fra 7-15 på plejehjemmet - de er nu skønne de gamle tullere... Selvom man altså er ret øm i hovedet efter sådan en weekend..
  • Min skønne veninde Helene, som er flyttet til Helsingør, har været på besøg = veninde kvalitet sammen med Maria, hvor det stod på lækker, lækker mad bl.a. sushi og rispapirsruller. 
  • Fik også presset et lejlighed/værelse kig ind i programmet - men jeg leder videre, selvom værelset var på 65 kvm med altan + hyggelig læsekrog ved et kæmpe vindue! Men resten af lejligheden var ikke så godt, overhovedet desværre :(
  • minimal søvn da jeg ikke kan sove for tiden.. 4 timers søvn oven på fest/hygge og så 8 timers arbejde med gamle mennesker = dårlig kombi!
  • Den der prøveeksamen skulle også laves - æv.. 
  • Og nu putter jeg træt under dynen og ser How I Met Your Mother og krydser fingre for jeg kan sove.. 
Så jeg har været en travl pige i denne weekend, hvilket kan mærkes.. I får billedespam i morgen over min weekend..
Men nu siger jeg godnat til en skøn sang, som jeg kun kan blive glad af og høre..

Sød musik <3



Godnat skønne læsere.. 

2 kommentarer:

Malene uden R sagde ...

Man bliver så træt af en masse oplevelser! :)
Håber snart den rigtige lejlighed dukker op.

Anne sagde ...

Ja man bliver helt kvæstet :)

Jeg håber også snart der dukker en op, men det skal jo også være den rigtige. Så jeg søger på livet løs :)