lørdag den 28. juli 2012

Stygge's pasta med tigerrejer



Igår efter arbejde mødtes jeg med 3 piger fra studiet nede på Aalborgs Havnefront til et par øl og hygge. Vejret viste sig stadig fra sin bedste side, da jeg kunne joine dem ved halv fem tiden, og kunne lige nå og få de sidste varme solstråler med mig. 
Da vi blev sultne gik vi ned mod Café Stygge Krumpen, som aldrig slår fejl. Jeg har aldrig fået pasta dernede fra, jeg vælger altid en af deres salater, men igår valgte vi alle 4 pasta.. Og denne her med tigerrejer er altså bare lækker! :) 

I denne weekend har jeg endnu engang fri-weekend, hvilket jeg bestemt ikke klager over! :)
Jeg har indtil videre fået sovet meget længe, dejligt endelig og kunne falde lidt ned og få sovet. Jeg har nemlig døjet med og sove længe, især i eksamenstiden, hvor 5 timer var meget søvn. Så skønt endelig og få 8 timers søvn ;) 

Senere har jeg lovet og være chauffør for mine forældre, de skal til sølvbryllupsfest hvor de bliver 131 gæster! Dét er vildt! Så jeg nupper chancen for at være sammen med denne charmør :) 




God lørdag folkens :)

Ingen kommentarer: