mandag den 25. juli 2011

Tough monday..

Jeg bliver aldrig helt fan af mandage... Jeg synes rimelig godt om, at en ny uge begynder, men efter en friweekend er det altså ekstra hårdt at komme på arbejde.. Men det gik da, jeg møder altid fra kl 7-15 eller 8-15, så er ret smadret når jeg kommer hjem fra job. 


Jeg har ikke fået lavet noget produktivt i dag efter arbejde og madlavningen stod jeg heller ikke for.. Sådan nogle dage kan man jo gode have - men fik nu lækker aftensmad alligevel - oksemørbrad bøffer og salat :) Mmmh..


Jeg vil lige nu tage jer en smut down memory lane fra mit ophold i Cape Town, nogle af de bedre mdr. af mit liv, vil bare nu ønske at jeg havde tabt mig inden, da jeg holdte mig meget tilbage, men det er en hel anden historie :) 


I vil få nogle billeder fra min oplevelse i de næste indlæg :)


Billeder over en del af byen, table mountain er dækket med skyer, det ser så smukt ud, når de nærmest "glider/falder" ned af bjerget.. 

Citat uden for apartheid museumet - so true!

Nelson Mandela's celle

Hans celle ude fra .. 

Mit skønne arbejde <3 Har et lille brændende ønske om at være sygeplejerske studerne der, men nu må vi se :) Satser på at komme til Tanzania næste år, mere om det når jeg er startet i skole igen :)

Red Cross front side, Sydafrika's største børnehospital og de var vildt godt med udviklingen! Imponerende hvad de lavede der.. 


On the top of the world! Or at least Table Mountain :) Den dejligste by ses neden for.. 


Jeg kan kun anbefale folk at tage til Cape Town, som sidste år blev kåret som verdens smukkeste by, og det er ikke uden grund! Man høre tit om skrækkelige ting i Sydafrika, men jeg kan sige god for Cape Town, Johannesburg er en hel sag! 
Folket er utrolig åbne, søde og smilende, maden er to die for! Seværdighederne fortsætter i uendelighed, solnedgangene er noget af det smukkeste jeg har set.. Og jeg kunne go on and on :)
Der er i hvert fald ingen tvivl om, at jeg skal tilbage og det må gerne være inden for de næste 4-5 år :) 




Håber I har haft en dejlig mandag, piger :)

2 kommentarer:

Bettina sagde ...

ser dejligt ud :o) Godt du overlevede mandagen alligevel :D god dag i morgen søde :)

Anne sagde ...

Jeg overlevede trods alt, søde Bettina :) hehe..
Men kender du ikke de dage, hvor man bare tænker: Nå nu kan det da ikke gå værre, og wupti så sker der noget mere..
Men i dag tirsdag er ikke slem ved mig :) Thank god! :)