lørdag den 23. juli 2011

Lørdags hygge ..

Har nydt dagen på fulde drøn, det er nemlig min friweekend :)
Jeg har sovet som en sten helt indtil kl 10, kan ikke huske hvornår det sidst er sket, men jeg må vel ha trængt til noget søvn .. 

Ellers har jeg kicked ass i motioncenteret i 1 1/2 time, jeg bliver straffet ret meget af mine muskler, da jeg har holdt pause i næsten 2 uger, uha man kan mærke det i maven når man nyser :/ AV! 




Aftensmaden stod på laks på grillen og sommersalat fra bedene, elsker fisk på grillen, eller bare generelt mad på grillen :)


Og nu står den på The Bourne Ultimatum, frugtsalat med lidt creme og vand.. Jeg har hygget mig for meget på det sidste, hvilket har gjort at jeg ikke har tabt mig i ca 1 1/2 måned, så nu sætter jeg alle sejl ind mens jeg har ferie.. Kun grove kulhydrater hvis det er muligt, fisk, kylling og lidt oksekød, massere af frugt og grønt og så ellers træning min. 4 gange om ugen, helst 5-6 gange.. Jeg mangler ca 10 kg mere før jeg er "normalt" (hader ordet normalt) og om 8 kg har jeg tabt 60 kg, så har min mor inviteret mig til min ynglingsby London med alt betalt og et nyt sæt tøj, hun er sød min mor, er hun! :)


Hindbær fra skoven, vindruer, 1/2 banan og 1 blomme, mums :) Og så lidt vanillecreme, bare lige lidt må man vel nok :)




Håber I nyder weekenden søde piger :)

2 kommentarer:

Annesofie sagde ...

Det lyder godt nok ikke dårligt :o)

Kunne du tænkte dig, at dele med os, hvordan du har opnået så stort et vægttab? Jeg synes, at det er SÅ flot..

Hvilke livsstilsændringer du har valgt, hvilke slankeopskrifter du anbefaler osv? :o) Synes det kunne være vildt spændende!

Anne sagde ...

Hej Annesofie :)

Puh jeg ved ikke helt om jeg vil lave sådan et indlæg, for jeg vil ikke lyde bedre vidende eller noget..
Men det jeg har gjort er, at jeg har haft en utrolig sød læge og diætist bag mit projekt, en sød og støttende familie-venner kreds og så har jeg været meget flittig i motioncenteret :)
Derud over spiser jeg massere af protein, ca 80-100 g om dagen min. Og så prøver jeg så vidt muligt at spise grove kulhydrater, grønsager+grugt og så 5-6 små måltider om dagen :)

Men jeg vil godt overveje at lave et lille indlæg om det :) Bare det ikke sender forkerte signaler :)