onsdag den 27. juli 2011

FF - fisk og film :)

Jeg har fri i 2 dage nu! Yaaai :D 
Jeg var ved frisøren lige efter arbejde i dag, dejligt at få taget spidserne, og så kunne krøllerne komme frem igen :)


I morgen har jeg et veninde-fyldt program.
Jeg starter med brunch/frokost kl 11 på café vesterå med 2 gym piger :)


Og om aftenen skal jeg hygge med 2 efterskole veninder, hvor vi først laver lækker bøffer + salat og så skal vi se Harry potter i bio, hvorefter vi gør Aalborg usikker - jeg glæder mig :D
Og fredag, ja regner med at jeg har en gevaldig hovedpine .. 





Men nu står den på æg/reje madder, lakseruller fra Føtex ( har haft lyst til dem i evigheder, så nu må de prøves) og gulerødder..
Og så vil jeg til og se Harry potter og halvblodsprinsen, har ikke fået den set endnu, og derefter tager jeg første del af den sidste film :) 




Jeg håber I har haft en dejlig dage, piger :)


I morgen poster jeg et outfit billede fra igår, hvor min hvide blazer kom i brug for første gang :)

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Fin blog! Jeg er nu fast læser, og håber du vil kigge forbi min blog, og måske også blive fast læser :)

// www.mettegroelsted.blogspot.com

Anne sagde ...

Hej Mette :)

Mange tak og velkommen til :)
Jeg vil gerne kigge forbi din blog, gør det lige i morgen hvor tiden er til det :)