søndag den 31. juli 2011

En klør, en jomfru og en sømis - hvad har de med mad at gøre?

Det er al sammen noget vi har købt hos en fisker i Hirtshals :D


Vi fik bestilt 2 kg krabbeklør, 800 g havkat og 16 levende jomfru hummer og det hele smagte fantastisk! :)

I fredags fik vi jomfru hummerne og krabbekløerne og igår fik vi havkat og oksemørbrad - det har været en ret godt mad weekend :)





"sømissen" pakket ind i parnaskinke :)

Oksemørbrad med mango-feta og rødløg salat..


Det har været en stille og rolig weekend med arbejde og godt vejr..
Idag efter arbejde tog en veninde og jeg til Løkken strand og var i en 4-5 timer, så skønt! :)
Der kommer billeder af det i morgen :)



I får lige et billede af mine anden hund, som var meget træt efter at have leget i 2 min for at få en kiks.. Han er 13, så han er lovlig undskyldt for at være doven :)








Håber I har haft en dejlig weekend :)

4 kommentarer:

Maj sagde ...

Åh hvor ser det jo bare lækkert ud! Jeg er sååå forelsket i krabbeklør - eller bare skaldyr generelt, yummy!

Sådan en sømis har jeg aldrig smagt, men den ser god fast ud i kødet - og det er jo ikke helt dårligt ;D

- Maj :)

Anonym sagde ...

Hold nu op, hvor ser det godt ud!! :-)

Mange hilsner
Birthe

Anne sagde ...

Hej Maj :)

Jeg elsker også skaldyr, det smager mums og så er det hyggeligt at sidde og piller og ordne det hele, man får rigtig snakket imens :)

Sømissen var rigtig god, fast i kødet og smagte mild og skøn :) Ligesom en sømis skal ;)

Anne sagde ...

Hej Birthe :)

Det både ser godt ud og smagte godt :) Og det er jo ikke en dårlig kombination :)