mandag den 18. juli 2011

Grøn, grønnere, kato ..

Så er grøn koncert overstået for mit vedkommen og hvor var det fedt i år! :)
Jeg har haft 2 rigtig trælse dage, hvor mit temperament har været helt oppe i det høje felt pga. noget arbejdtamtam.. Så jeg trængte virkelig bare til at nyde dagen igår med en kold fadøl, lækker musik og en skøn veninde.. 

Trods kraftig regnvejr på et tidspunkt, så skinnede solen bagefter og man blev hurtig tør.. Vi nåede ikke at se Dúne, øv! For havde nu glædet mig til dem, men bussen var kørt inden jeg nåede at komme til Aalborg.. Men Kato derimod! Nøj hvor var det fedt! Sikke en fest der kom på hele pladsen, og han havde så mange fede artister med, naaaaice .. Og ikke at forglemme De Eneste To, det var virkelig også godt..
I får lige et dejligt billedespam af dagen :) Billederne taler for sig selv.. 











Tak for en super Grøn koncert! :)

4 kommentarer:

Bettina sagde ...

Meggggaaaa feeed grøn koncert :D ski hul i regnen :D

Annesofie sagde ...

Så længe man har praktisk tøj på, så går det altid :D

Er godt nok træt af, at jeg ikke var med :/ Plejer altid være ude og rejse i den uge.. Øv øv..

Anne sagde ...

Åh ja Grøn var mega fedt! Jeg lever stadig højt på kato i dag, heeh .. Og ja fuck regnen, solen kom frem alligevel :)

Annesofie, jeg er nu også lidt misundelig på din ferie, men grøn var nu rigtig godt :) Men mon ikke også grøn bliver skide godt næste år, hvis du ikke er ude og rejse igen :)

Anne sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.