mandag den 10. juni 2013

Ny uge - ny madplan



Så er endnu en uge skudt i gang og der er nu kun 2,5 uge til eksamen = SOMMERFERIE! :)
Jeg trænger til sommerferie, også selvom den står på arbejde alle 8 uger, men det bliver skønt lige at komme lidt væk fra skolebænken, inden den står på 6 mdr på kirugisk afdeling i praktik :)

Ugen skal stå på biograf + café tur med skønne studiepiger, eksperimentere i køkkenet hjemme på gården (igen - søndag blev der også kokkeret på gården) og så står den på masser af eksamenslæsning + træning. Ugen er hurtigt gået kan jeg allerede fornemme! :)
Men nu til madplanen. Det fungerer egentlig ok hos mig, men ofte (ca 1-2 dage) bliver ændret. Men det er en god guide for indkøb og så skal jeg blive bedre til at få fisk ind på programmet - heldigvis er jeg tosset med fisk, hvilket gør det mere spøjst, at det er sjældent at jeg får det om aftenen.

Men nu ikke al den snakken ;) 


Madplan uge 24



  • Mandag: Rugbrød m. røget laks, blødkogt æg, gulerodsstave og bladselleri + lækre grønne oliven
  • Tirsdag: Spise ude
  • Onsdag: Spise på gården - der skal eksperimenteres.
  • Torsdag: Fisk m. grønne asparges og broccoli + grov pasta
  • Fredag: Kylling m. broccoli, asparges og quinoa
  • Lørdag: Tortilla m. falafel, salat og avocado
  • Søndag: Åben

Ingen kommentarer: