lørdag den 22. juni 2013

Danmarks bedste livret





Billede lånt herfra.


Jeps Danmarks Bedste livret bliver i dag filmet i Sæby og jeg er en af deltagerne :)
Hvis nogen havde spurgt mig for 1 år siden, om jeg vil deltage i sådan et program, så havde svaret været nej! Men nu springer jeg ud i det og så bliver man en spændende oplevelse rigere :)
Det starter i dag kl 11.00 ca på Sæby Havn, hvor vi er en masse deltagere, som skal stille op med vores svar på Danmarks livret. Her skal der udvælges 6 deltagere, som går videre til semifinale senere på dagen. Den som vinder om aftenen, ryger videre i finalen i Gilileje næste weekend og skal kæmpe med 5 andre finalister :) 


Lige nu pakker jeg det sidste og tjekker min liste om jeg har husket det hele. Kryds fingre for mig! :)
Det bliver spændende og jeg regner med, at jeg husker at opdaterer Instagram i løbet af dagen :)
Find mig på navnet: Annforfann :)

God dag folkens! :)

3 kommentarer:

Hans sagde ...

Tillykke med det. Den slags omtale kan man slet ikke få nok af :-)

Freja sagde ...

Tillykke med det! :)

Anonym sagde ...

Sikke dejligt, tillykke med det :-)

Mvh Claus
polterabend