onsdag den 30. november 2011

Wok m. kylling og østersovs..

I har spurgt efter lidt sunde/slanke retter og det vil jeg med glæde blogge lidt om, da jeg har ret meget erfaring med dette område :)
Under mit vægttab har jeg altid haft stort fokus på protein og jeg er VILD med kød, æg og bælgfrugter, så det er meget heldigt.. 

Hvis det hele skal gå lidt stærkt, så bruger jeg tit en hjælpende hånd via. noget færdigsovs af en art..
Denne her gang var det en Stir Fry Sauce..




Jeg brugte de grønsager jeg lige havde, men man kan variere det lige som man vil.. Og så følge man ellers anvisningen på saucen, men jeg stegte kyllingen, hvorefter det kom over på en tallerken. Så blev alle grønsagerne svitset, hvorefter kyllingen og saucen blev tilføjet og så skal det simre i et par min.. Jeg gav dem 3 min under låg, for så blev gulerødderne og broccolien færdige med et bid i..
Hvis jeg har dyrket sport, så spiser jeg ris eller nudler til. Hvis jeg ikke har dyrket sport, så spiser jeg det tit uden kulhydraterne.. 

Ingen kommentarer: