lørdag den 26. november 2011

Du ved at ..

du er stresset når:



  • Du har dine 2 ynglings magasiner; Woman og Mad! som ligger uåbnet og har gjort dette i over 1 uger!
  • Du har tøj som ligger i poser m. prismærke, som ikke er blevet pakket ud endnu.
  • Ens tøjskab er MEGET uorganiseret, som ellers plejer at være MEGET organiseret.
  • At der er vasketøj over det hele..
  • At du burde vaske strømper, da du stjæler strømper fra din mor.
  • At den opgave du skal aflevere på mandag fylder alt i din eneste friweekend længe. 
  • At du har 7 opskrifter du vil blogge om, men bare ikke har tiden til at få det gjort. 
  • At du ikke får trænet, selvom du lige har købt 3 mdr. for 850 kr fitness!
  • At du får alt for lidt søvn(5 timer hver nat) og alt for lidt kvalitetstid med dejlige mennesker. 
Åh hvor er jeg en smule stresset og en smule MEGET dårlig blogger, men på mandag kl. 9 aflevere jeg en seminar opgave og skal fremlægge den på torsdag og så håber jeg, at jeg kan få styr på mit hoved bagefter :)
I er ikke glemt søde læsere og jeg har massere af guf i ærmet til jer.. Så jeg håber I stadig er her efter opgaven :)




Ingen kommentarer: