søndag den 15. maj 2011

Super lørdag m. jubilæum.

Igår stod den på morgenmad hos Charlotte og 5 års jubilæum på efterskolen.. Og hvor var det bare en god dag! Det var rigtig hyggeligt at se dem der var mødt op igen og hurtigt gik snakken om hvad vi laver nu og hvad der ellers sker i tilværelsen :) Jeg fik set min rigtig gode veninde Lotte igen, det var skønt! Vi har ikke rigtig fået snakket så meget sammen de sidste par år, men vi har aftalt, at vi må finde en weekend snart, hvor vi tager ud og spiser og videre ud i nattelivet, det bliver sjovt :)

I får lige et billede af den lækre morgenmad hos Charlotte, som stod på smoothie, ny bagte boller, te og div. pålæg :) og så er der også lige et dagens fra igår :)




Kjole; Saint trope - sko; defeeter - jakke; Vero Moda - Taske; pieces

Om aften tog vi til Hjørring og spiste på café chic, det lå tæt på efterskolen,
og maden er fin, og det er deres Daiquiri nu også ;)


Har rigtig hygget mig i dag, er alene hjemme i huset, så har nusset med bagning af en kage til klassen i morgen, luftet hundene, da de ikke vil ud i det her regnvejr, støvsuget, lavet lektier og nu vil jeg se finalen af Dance Your Ass Off :)

Rigtig god weekend til jer, ladies :)
Der kommer nok et indlæg om kagen senere ;)

3 kommentarer:

Kathrine sagde ...

Lyder bare hyggeligt! Og så fint outfit :-)

Mmm, længe siden jeg har fået en daquiri, kunne jeg godt lige bruge!

God søndag :-)

Bettina sagde ...

MMMh cocktail, jeg blir simpelthen nød til snart at få mig arrangeret en cocktail tur, tørster når jeg kigger blogs igennem jo :D Sååå lækkert et outfit.. piiift piiift ;)

-Bettina

Anne sagde ...

Trine:
Tak :) Jeg er også SÅ glad for kjolen, og så var den billig, win win! :) Og en daquiri er bare ultimativt ynglings sommerdrink sammen med Mojito :)

Bettina:
Afsted med dig til cocktail tur med tøserne ;) Jeg skal i hvert fald snart afsted igen, hehe :)
Og tak :$ Det var lidt af en udfordring at tage en gulvlang kjole på, men man føler sig jo bare så fin :)